Olet tarmokas innovaattori!

Sinun kannattaa päästää luovuutesi valloilleen! Olet sekoitus luovuutta, vahvoja vuorovaikutustaitoja sekä halua innostaa muita.

Hei tarmokas innovaattori 🎯

Olet luova visionääri, tehokas viestijä ja innostava johtaja. Sinulla on luontainen kyky muodostaa yhteys muihin ja inspiroida heitä. Pärjäät erityisen hyvin tehtävissä, jotka liittyvät ongelmanratkaisuun, yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen sekä yhteistyön edistämiseen.

• Kyky sekä ideoida että toteuttaa luovia ideoita ja innostaa samassa muita.
  • Poikkeuksellisen hyvät vuorovaikutustaidot – olet empaattinen, ja sinulla on kyky viestiä selkeästi ja rakentaa vahvoja yhteistyösuhteita.
  • Yrittäjähenkisyys, joka näkyy aloitteellisuutena, hyvinä johtamistaitoina sekä haluna ottaa laskelmoituja riskejä.
  • Kyky johtaa ja koordinoida yhteisiä ponnistuksia, jotta koko tiimi pääsee maaliin saakka.

Vahvista näitä 🧠

• Varmista, että luovuutesi ja halusi pyrkiä järjestelmällisyyteen pysyvät tasapainossa ja tukevat toisiaan.
  • Vahvista ja kehitä tiimityöskentely- ja johtamistaitojasi, jotta pystyt toimimaan tehokkaasti erilaisissa tiimeissä.
  • Harjoittele ajan- ja projektinhallintaa, jotta saat ideasi vietyä käytäntöön saakka.

Sinun persoonallisuustyyppisi (tarmokas innovaattori, Holland-koodi ASE) sopii etenkin urapoluille, joilla luovuudesta, vahvoista vuorovaikutustaidoista sekä intohimosta innostaa muita on hyötyä. Tässä muutamia alaehdotuksia, joista voisit innostua:

Luova johtajuus

Inspiroi ja johda tiimejä, jotka työskentelevät innovatiivisten ideoiden ja projektien parissa.

Taide ja viihde

Ilmaise taiteellisia lahjojasi ja luovuuttasi erilaisten medioiden kautta sekä luo yhteyksiä yleisöösi.

Tapahtumatuotanto

Suunnittele ja järjestä erilaisia tapahtumia, jotka tuovat ihmisiä yhteen jaettujen kokemusten äärelle.

Sosiaalinen yrittäjyys

Yhdistä luovuutesi, sosiaaliset taitosi sekä yrittäjähenkisyytesi ja luo myönteisiä vaikutuksia yhteiskuntaan.

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen

Laita ihmiset toimimaan tärkeiden asioiden edestä ja ole mukana edistämässä myönteistä muutosta maailmassa.

Sinulle sopivia ammatteja ovat esimerkiksi

Koulukuraattori
Voittoa tavoittelemattoman organisaation johtaja
Aktivisti
Markkinointi-
koordinaattori
Varainkerääjä

Luova johtaja
Nuoriso-ohjaaja
Tapahtuma-
koordinaattori

HR-asiantuntija
Yhteiskunnallisen vaikuttamisen asiantuntija
Lifestyle-bloggaaja

Lisätietoa tarmokkaista innovaattoreista

Tarmokkaat innovaattorit (Holland-koodi: ASE) omaavat yhdistelmän Taiteellisen (Artistic), Sosiaalisen (Social) sekä Yritteliään (Enterprising) persoonallisuustyypin ominaisuuksia. Heille ominaisia piirteitä ovat luovuus, vahvat vuorovaikutustaidot sekä halu innostaa muita työskentelemään tiimissä.

Taiteellinen (A, Artistic):

Tämä piirre näkyy syvänä arvostuksena estetiikkaa ja luovaa ilmaisua kohtaan. Pidät todennäköisesti taiteen eri muodoista, kuten esimerkiksi kuvataiteesta, musiikista tai kirjoittamisesta. Mielikuvituksesi ja omaperäinen ajattelutapasi tekevät sinusta luovan ideapankin.

Sosiaalinen (S, Social):

Sosiaalisuutesi näkyy vahvoina vuorovaikutustaitoina sekä haluna tehdä tiimityötä ja auttaa muita. Kukoistat sosiaalisissa tilanteissa ja koet täyttymystä, kun onnistut rakentamaan ja ylläpitämään merkityksellisiä ihmissuhteita.

Yritteliäs (E, Enterprising):

Sinussa on myös vahvaa yrittäjähenkisyyttä, joka näkyy aloitteellisuutena ja kykynä johtaa muita. Saatat ottaa riskejä, jotka auttavat viemään luovat ideasi käytäntöön saakka.

Palaa alkuun ▲