Etsi koulutusta 👉

Olet oivaltava tiimipeluri!

Katsos sinua! Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot. Olet empaattinen kuuntelija ja tehokas viestijä, mikä tekee sinusta myös helpostilähestyttävän ja luotettavan.

Hei oivaltava tiimipeluri 🤝

Olet hyvä tiimipelaaja ja sinulla on kyky tuoda yhteen erilaisia persoonallisuuksia. Osaat yhdistää käytännöllisyyden, analyyttisen ajattelun sekä sosiaaliset taidot. Olet parhaimmillasi tehtävissä, jotka vaativat sekä ongelmanratkaisukykyä että hyvää ihmistuntemusta. Se tiimi tai työyhteisö joka sinut nappaa, on hyvin onnekas!

Vahvuutesi 💪

• Kyky ratkaista ongelmia niin, että myös inhimillinen näkökulma pysyy mielessä.
  • Vahvat analyyttiset taidot ja kyky löytää isoista tietomääristä olennaisin.
  • Hyvät vuorovaikutustaidot, jotka edistävät yhteistyötä ja tiimityöskentelyä.
  • Tasapaino loogisen ajattelun sekä empaattisen suhtautumisen välillä.

Vahvista näitä 🧠

• Haasta itseäsi mukavuusalueen ulkopuolelle ja uskalla kokeilla uusia tapoja toimia ja tutustua uusiin ihmisiin.
  • Selvitä muiden vahvuudet ja harjoittele delegoimaan, jotta et kerää itsellesi liian suurta työtaakkaa.
  • Älä unohda stressinhallintaa – on tärkeää, että vapaa-aika ja työ pysyvät tasapainossa ja ettei työkuorma kasva liian isoksi.
  • Vahvista itseilmaisuasi ja opettele viestimään selkeästi, niin sinun on helpompi vahvista ihmissuhteitasi.

Sinulle sopivat alat

Sinun persoonallisuustyyppisi (oivaltava tiimipeluri, Holland-koodi RIS) sopii etenkin aloille, joilla arvostetaan käytännönläheistä ogelmanratkaisukykyä, analyyttista ajattelua sekä ihmisläheistä asennetta. Tässä muutamia alaehdotuksia, joista voisit innostua:

Neuvonta ja terapia

Hyödynnä empatiakykyäsi ja analyyttisiä taitojasi ja auta muita navigoimaan elämän aallokoissa.

Sosiaalityö

Tartu käytännönläheiseen työhön ja edistä sosiaalista hyvinvointia auttamalla ja puolustamalla haavoittuvaisessa asemassa olevia yksilöitä ja yhteisöjä.

Tutkimus ja analyysi

Uppoudu tutkimustyöhön ja hyödynnä tutkivaa luonnettasi – saatat päätyä suurien oivallusten äärelle!

Sosiaali- ja terveysala

Hoivaa ja auta muita ihmisiä työskentelemällä terveydenhuoltoalan monipuolisissa tehtävissä.

Opetus- ja koulutusala

Jaa tietoa ja kasvata tulevia sukupolvia opetus- tai mentorointitehtävissä.

Lisätietoa oivaltavista tiimipelureista

Oivaltavat tiimipelurit (Holland-koodi: RIS) omaavat yhdistelmän Käytännöllisen (Realistic), Tutkivan (Investigative) sekä Sosiaalisen (Social ) persoonallisuustyypin ominaisuuksia. Heissä yhdistyvät käytännöllisyys, analyyttinen ajattelu sekä hyvät vuorovaikutustaidot.

Avainpiirteesi:

Käytännöllinen (R, Realistic):

Tämä piirre näkyy käytännönläheisyytenä ja mieltymyksenä käsillä tekemistä kohtaan. Pärjäät tilanteissa, joissa kohdataan reaalimaailman haasteita. Suhtaudut asioihin maanläheisesti, ja tavoittelet konkreettisia tuloksia.

Tutkiva (I, Investigative):

Tämä piirre näkyy luonnollisena uteliaisuutena sekä syvällisenä analyyttisenä ajattelukykynä. Tutkiva luonne sukeltaa mielellään monimutkaisten kokonaisuuksien tutkimiseen ja yrittää löytää uusia innovaatioita.

Sosiaalinen (S, Social):

Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä aito halu auttaa muita. Kukoistat tilanteissa, joissa saat olla ihmisten keskuudessa ja koet täyttymystä, kun saat rakentaa ja hoivata merkityksellisiä suhteita.

TÄÄLTÄ voit lukea lisää RIASEC-mallista sekä siitä, miten ammatinvalintatestimme toimii.

Palaa alkuun ▲